Izrada web sajta
Izrada web prodavnice
Izrada web aplikacije
SEO Optimizacija
Custom web app rešenja
Izrada mobilnih aplikacija
E-commerce rešenja
Digitalni marketing
Optimizacija Sajta
Lokalni SEO
Izrada web sajta
Izrada web sajta
Izrada web prodavnice
Izrada web aplikacije
SEO Optimizacija
Custom web app rešenja
Izrada mobilnih aplikacija
E-commerce rešenja
Digitalni marketing
Optimizacija Sajta
Lokalni SEO

Kako povećati posete na sajtu?

Zamislite vašu web stranicu kao prodavnicu na ulici. Domen je znak ispred prodavnice koji usmerava ljude unutra. Ako nije isto ime kao vaša web stranica, posetioci se mogu zbuniti i potražiti usluge na drugom mestu.

Odjednom deluje prilično važno, zar ne?

Ali, ne brinite! Tu smo da vam pomognemo u odabiru savršenog domena. Verovatno nećete dobiti tačno ono što želite u nazivu domena, ali postoje mnogi načini da to prevaziđete. Na kraju krajeva, želite da posetioci lako pronađu vašu web stranicu – i da se redovno vraćaju

Pre nego što izaberete svoj domen, važno je da znate šta čini dobar domen. Ne želite ishitreno doneti odluku i kasnije se kajati zbog toga. Prva tri saveta se odnose na istraživanje koje vam preporučujemo da obavite pre nego što krenete u izbor domena. Hajde da počnemo!

Razumite svoju ciljanu publiku

Prvi korak u odabiru domena je saznati koga želite privući na svoju web stranicu. Sve stranice nisu iste. Na primer, mali online prodavci žele da potencijalni kupci posete njihovu prodavnicu, dok oni koji vode blogove žele da imaju stalne čitaoce koji će deliti objave na društvenim mrežama.

Morate uzeti u obzir svoju ciljanu publiku. Vaša baka možda neće želeti da klikne na web stranicu sa domenom “www.blackskullblood.com“, ali vaš nećak zaljubljen u death metal sigurno hoće!

Možda mislite da je dovoljno samo izabrati ime brenda – ako Amazon može imati “www.amazon.com“, zašto vi ne biste mogli imati ime svog brenda? Pa, postoji dve stvari:

Domeni brendova često već postoje ili su veoma skupi za kupovinu. Domeni brendova vam ne pružaju nikakve informacije o ponudi vaše kompanije i ne poboljšavaju rangiranje na pretraživačima. To je nešto o čemu velike brendove manje brine u poređenju sa malim ili srednje velikim preduzećima – pa, vredi razmisliti pre nego što se upustite u to. Mi smatramo da je mudrije (posebno za manje stranice koje tek počinju) da istovremeno osmislite ime brenda i domena. Uvek je najbolje krenuti sa svim potrebnim znanjem, umesto da kasnije shvatite da ste pogrešili.

Uvek možete promeniti svoj domen u nešto što bolje odgovara vašem brendu nakon što steknete publiku.

Istraživanje ključnih reči

Odličan način da pronađete svoju ciljanu publiku je da koristite malo istraživanje ključnih reči. Pretraživači, poput Google-a, mogu pronaći i prikazati web stranice kada ih pretražujete, pronalazeći određeni broj ključnih reči na povezanim web stranicama. Savladavanje ove prakse poznato je kao SEO (optimizacija za pretraživače).

Na primer, recimo da pokrećemo posao prodaje patika za trčanje putem interneta, ali nemamo još uvek domen. Koristeći alat za istraživanje ključnih reči poput WordStream-a, možemo videti koliko ljudi traži patike za trčanje, kao i druge slične teme.

Pronađi svoju delatnost

Sada kada ste videli rezultate ključnih reči, vreme je da pronađete svoju delatnost. Ne možete očekivati da svi na internetu pronađu i posete vašu stranicu. Bolje je pronaći specifičnu delatnost i fokusirati se na nju.

U našem primeru, izabrali smo patike za trčanje kao proizvod naše veb stranice i videli smo da ima dobar mesečni promet i nisku konkurenciju – ali i dalje je pomalo neodređeno.

Pokušali smo sa još jednom pretragom ključnih reči, “jeftine patike za trčanje”, da bismo videli kakvi će biti rezultati. Dobili smo 16,400 mesečnih pretraga i 60% težine za tu ključnu reč, što je mnogo lakše za upravljanje za veb stranicu koja tek počinje.

Važno je da ključna reč bude u vašem domenu, kao i u vašem brendu, jer to pomaže pretraživačima da pronađu vašu stranicu i prikažu je vašoj ciljnoj publici.

Odabrati kratko ime domena

Dobro je biti opisan i imati ključne reči u domenu, ali ljudi moraju moći da ga zapamte i lako ga otkucaju. Mora biti praktično. Na primer, “www. jeftinepatikezaprodajunatovojadresi. com” ne zvuči baš prirodno, zar ne?

Zato je bolje odabrati domen www. jeftinepatike .com i jer u samom domenu imamo glavnu ključnu reč i tako domen ostaje privlačan i kratak.

Savet:

Recite prijatelju potencijalni naziv domena, a zatim ih zamolite da ga zapišu. Ako ne mogu tačno da ga napišu iz prvog pokušaja, možda će biti potrebno da se vratite na početak i razmotrite druge opcije.

Razumljivost

Jedna od najvažnijih stvari koje treba imati na umu prilikom izbora domena jeste očuvanje razumljivosti. Želite da kupci brzo pronađu vašu web stranicu kada pomisle na brend, umesto da moraju satima pretraživati internet kako bi pronašli vašu firmu.

Bez crtica ili brojeva Jednostavan način da vaš domen bude lakše prepoznatljiv i upamćen je izbegavanje korišćenja crtica ili brojeva. Ovo može biti problem ako neko naglas izgovara vašu web adresu, posebno zato što se često potpuno izostavlja korišćenje crtica, a brojevi mogu zbuniti ljude – treba li uneti cifru (npr. 5) ili je napisati slovima (npr. pet).


Bez Grešaka u Pisanju


Još jedan važan faktor je da se u domenu ne nalaze greške u pisanju. To ne samo da bi dalo neprofesionalan izgled vašoj web stranici, već bi moglo uticati i na način na koji ljudi vas pronalaze.

Ako kupujete više domena za različite međunarodne teritorije, pobrinite se da su sva slova u domenu pravilno napisana, posebno u slučaju međunarodnih razlika. Na primer: “mleko” i “mlijeko”

Razmišljaj lokalno

Ako ste lokalni biznis koji želi da bude otkriven od strane klijenata u blizini, možete odlučiti da dodate lokalni element u vaš domen. Na primer, možete dodati ime grada u kojem se nalazite nakon imena vaše marke, kako biste brzo naglasili posetiocima koju oblast pokrivate.

Ovo takođe može pomoći u poboljšanju lokalne SEO optimizacije i rangiranja. “Koliko tačno?” možete se zapitati. Ispostavlja se, prilično mnogo! Prema izveštaju Statista iz 2019. godine, 56% onlajn potrošača u SAD-u je pretraživalo lokalne biznise putem mobilnih pretraživača. A 2020. godine, 93% potrošača je koristilo onlajn pretrage da pronađe lokalni biznis.

Dobar primer domena je www. jeftinepatikebeograd .com


Poslednje provere

Sada kada znate ko je vaša ciljna grupa i šta treba izbegavati prilikom odabira domena, vreme je da se uverite da je sve na svom mestu. Kupovina domena je poseban posao, gde mnoge velike kompanije kupuju domene za potencijalne proizvode koji nikada ne ugledaju svetlost dana ili samo da bi sprečile druge kompanije da ih koriste.

Nemojte biti obeshrabreni ako otkrijete da je neki od vaših domena već zauzet! Samo nastavite, i vremenom ćete naći savršen domen za vaš biznis.

Tehnologije sa kojima radimo

Naša vešta grupa programera oživljava vaše koncepte kreiranjem izvanrednih aplikacija koristeći najnovije tehnologije.

Kreativna i inspirativna rešenja je naša specijalnost, a zadovoljstvo klijenata je naš glavni prioritet!


Naš tim je specijalizovan za razvoj jedinstvenih veb-sajtova i aplikacija.

Slušamo sve vaše potrebe kako bismo isporučili konačan proizvod koji će ispuniti sva vaša očekivanja.

16+

GODINA
ISKUSTVA

Mi smo tim sa preko 16 godina profesionalnog iskustva.

400+

PROJEKATA

Uspešno smo završili preko 400 projekata.

Povećajte svoju
efikasnost


Pomažemo kompanijama da unaprede svoj marketinški put kako bi povećale prihode, podigle prepoznavanje i lojalnost brenda i proširile svoju klijentelu.

image

Poslednji radovi

U poslednjih 16 godina radili smo sa PHP, MySQL, Vue.js/jQuery i drugim srodnim web tehnologijama kako bismo kreirali veliki broj web i mobilnih aplikacija. Uvek smo u potrazi za novim izazovima i prilikama i uspešno smo završili preko 400 projekata.

gac

TasteOfTheWild USA

mapartments

M Apartments RS

shyftmatch

Zdrava Ishrana RS

abc attorneys

The Morelli Kitchen USA

apq

APQ UK

genie

I-genie UK

bcw

BCW Traffic Canada

abell

AbellMoney UK

cgs

CGS USA

Istražite aktuelne BytBix publikacije

razlika web sajt

Razlika između sajta i landing stranice?

Postoji li razlika između sajta i landing stranice, ili se odnose na istu stvar?

Opširnije

Kako odabrati pravi hosting?

Postoji mnogo toga o čemu treba razmisliti kada pravite veb sajt, ali čvrsta osnova na kojoj se svaki sajt gradi…

Opširnije

Kako povećati posete na sajtu?

Zamislite vašu web stranicu kao prodavnicu na ulici. Domen je znak ispred prodavnice koji usmerava ljude unutra. Ako nije isto…

Opširnije

Kako odabrati pravi domen?

Zamislite vašu web stranicu kao prodavnicu na ulici. Domen je znak ispred prodavnice koji usmerava ljude unutra. Ako nije isto…

Opširnije

Šta je CMS?

Ako ste novi na webu, radite u digitalnoj oblasti ili modernizujete prisustvo svoje kompanije na internetu, verovatno često čujete mnogo…

Opširnije

Često Postavljana Pitanja

Koliko traje redizajniranje sajta? plus minus

Zavisno o veličini, kompleksnosti i, najvažnije, aktivnom učešću klijenta u procesu, projekt može trajati između 10 – 15 radnih dana.

Koliko dana su vam potrebna da razvijete veb sajt? icon plus icon minus

Proces razvoja zavisi od vaših zahteva. Tipičan projekat može trajati između 7 – 10 radnih dana.

Optimizujete li veb sajtove za pretraživače (SEO)? Plus icon Minus icon

Svi naši paketi uključuju osnovnu optimizaciju za pretraživače (SEO) besplatno.

U kojim tehnologijama je vaša firma specijalizovana? icons minus icons plus

Specijalizovani smo za korišćenje otvorenih izvornih kodova (open-source technologies), sa fokusom na HTML, CSS, PHP, MySQL, Vue.js.

Koliko me košta izmena sadržaja na mom sajtu? ikonice minus ikonice plus

Ništa. Pošto će vaš sajt biti upravljani za sadržaj, sami možete praviti izmene. Međutim, ako želite, možete izabrati jedan od naših paketa za održavanje za dodatnu podršku i usluge.

Kakvo je vaše iskustvo kao kompanija? ikonice minus ikonice plus

Sa bogatom istorijom dugom 15 godina, kreirali smo mnogo uspešnih proizvoda. Kao firma za razvoj softvera, dugo smo bili u prvim redovima, sa ponosom završavajući preko 400 projekata.

Koji su troškovi razvoja prilagođenog softvera? ikonice minus ikonice plus

Različiti elementi igraju ulogu u troškovima razvoja prilagođenog softvera, kao što su: Vrsta i složenost razvoja, Dubina izazova UX/UI dizajna, Veličina tima uključena u razvoj, Model outsourcinga razvoja softvera. Zbog ovih varijabli, najbolje je oceniti trošak prilagođenog softvera nakon temeljnog razgovora o potpunom opsegu projekta. Ako ste znatiželjni o tome kako se procenjuju troškovi i o globalnim prosečnim cenama, pogledajte ovaj članak za više uvida.

Partneri

Sa Pravim Partnerstvom, Dešavaju se Velike Stvari!